מגמות חטיבה עליונה – בית חינוך

מגמות

בתיכון שלנו יש מגוון מגמות רחב מאוד, רק תבחרו!
קולנוע

קולנוע

דרך העדשה הכל נראה אחרת. במגמה אנחנו לומדים את אומנות הצילום הבימוי ההפקה והעריכה. אנחנו יוצרים סרט שכולו שלנו החל מכתיבת התסריט וכלה בצילום ובעריכה.

ביולוגיה

ביולוגיה

במגמת ביולוגיה אנחנו נחשפים ליופי היצורים החיים וסביבתם. דרך לימוד הביולוגיה אנחנו מתפתחים להיות בוגרים עצמאיים, חושבים ובעלי עניין המודעים לתהליכים המתרחשים בסביבתם.

מגמות על איזוריות אצלנו בבית חינוך

מדעי המחשב

מדעי המחשב
והנדסת תוכנה

הצטרפו אלינו ללימוד חוויתי ומהנה העוסק בפיתוח פתרונות לבעיות ומשימות שונות בתחומי חיים מגוונים, אשר ניתן ליישמם ולהפעילם במחשב. המקצוע מפתח את החשיבה ומקנה לתלמידים את הידע הנחוץ לצעדים הראשונים בעולם התכנות, וכולל הבנה של תהליכי תכנון וחישוב, והבנת תהליכי ייצוג ידע והעברתו.

ערבית

איראן ופרסית

רוצים לדעת איך עובד המודיעין? ומה עומד מאחורי פרשיות ביטחוניות עלומות? רוצים ללמוד את השפה הפרסית המדוברת ואת תרבות איראן? על כל זה ועוד בתכנית לימודים ייחודית על – אזורית.

תקשורת חזותית וממשקים דיגיטלים

בכל פינה קטנה אליה תסתכלו, תוכלו לראות עקבות של מעצב גרפי; אתר האינטרנט שביקרתם בו, מודעות פייסבוק, משחק או האפליקציה שהזמנתם איתה אוכל. מאחורי כל אלו, מנצחים המעצבים הגרפיים מתחום התקשורת החזותית. המגמה תתן לכם את הכלים לאפיין, לתכנן ולעצב אפליקציות, משחקים ומוצרים דיגיטליים מרגע הרעיון ועד מוצר מוגמר. חווית ממשק המשתמש מהווה כלי חשוב לשיווק ופרסום באינטרנט. ולכן, גם תלמדו מהו עיצוב ממשק משתמש UI (User Interface,) ועיצוב חוויית המשתמש UX (User Experience)

כלכלה ומנהל עסקים

תכנית לימודים ייחודית שנכתבה בשיתוף עם מרכז היזמות של ביה“ס למינהל עסקים באוניברסיטה העברית וזכתה להכרה מטעם משה“ח. התכנית כוללת לימודי כלכלה, שיווק, אסטרטגיה ויזמות, ובסיומה כותבים התלמידים פרוייקט יזמי. התכנית בחסות נוער שוחר מדע

רוסית

אוהבים את השפה? דוברים רוסית? מבינים רוסית? למדת רוסית בחטיבת הביניים? מוזמנים ללמוד את תרבות רוסיה ושפתה: ספרות, הבעה בכתב ובע“פ, דקדוק ועוד.

מגמות מנח״י

מגמות על איזוריות ברחבי העיר - אנחנו מאפשרים ואף מעודדים תלמידים ללמוד מגמות על איזוריות ברחבי העיר, ותומכים בכל התלמידים שבוחרים כל מגמה.